سوالات متداول مشتریان

1. چگونه می توانم سفارشم را پیگیری کنم ؟ 

وارد سایت شده ، روی گزینه سفارش های من کلیک کنید در این سمت با کلیک روی جزئیات میتوانید سفارش خود را ببینید.

2. چگونه میتوانیم سفارش را لغو کنیم ؟

شما میتوانید با مراجعه به پروفایل خود  سفارش یا مرسوله ای را که از ارسال آن منصرف شده اید لغو نمایید.

3. هزینه روش های ارسال چقدر است ؟

هزینه ارسال پس از ثبت سفارش و مشخص شدن موقعیت مکانی شما توسط سیستم به صورت خودکار محاسبه و توسط پُست ارسال میگردد.

4. چرا به شماره سفارش نیاز داریم ؟

بانوان برتر برای افزایش سرعت پاسخ گویی به مشتریان با دریافت شماره سفارش این امکان را ایجاد کرده که بتوانند در زمان کمتری به نتیجه مورد نظر برسند.

5. چطور میتوانیم امتیاز بگیریم ؟ 

بعد از ساخت حساب کاربری خود ، با هر بار خرید از سایت یه امتیاز به حساب شما داده می شود که  رو خرید های بعدی شما تاثیر دارد.