قوانین و مقررات فروشندگان
- مراحل راه اندازی غرفه
1. ایجاد غرفه - وارد کردن اطلاعات اولیه - انتخاب اسم برای غرفه - آدرس اینترنتی - انتخاب استان و شهر.
2. اضافه کردن محصول - اسم وتوضیحات محصول و بارگذاری عکس ها.
3. بررسی کد ملی و شماره موبایل غرفه دار.
4. مشتری هنگام خرید ازغرفه هزینه ارسال را نیز پرداخت میکند اما مدیریت آن با غرفه دار است که در هنگام تسویه عین این مبلغ به غرفه دار تعلق می گیرد.
5. پس ار رضایت خرید محصول توسط مشتری ، حداکثر تا 7 روز کاری تصفیه حساب صورت میپذیرد.
- مقررات غرفه دار
موارد زیر به عنوان تخلف غرفه دار محسوب می گردد:
1. مغایرت سایز و ابعاد کالاهای مندرج در غرفه با کالای ارسالی برای مشتری.
2. مغایرت مشخصات کالا با توضیحات مندرج در غرفه.
3. مغایرت رنگ کالا با سفارش مشتری و یا ارسال کالای اشتباه.
4. فروش کالای غیر اصلی/ تقلبی.
5. فروش کالای قاچاق - ممنوعه و غیر بهداشتی.
6. داشتن خط وخش و یا ایراد در ظاهر کالا.
7. اتمام مدت گارانتی برای کالاهای دارای گارانتی.
8. اتمام تاریخ مصرف برای کالاهای دارای تاریخ مصرف.
9. عدم ارسال به موقع در راس زمان مقررمندرج در تعهدات غرفه دار.
10. عدم بروز رسانی موجودی کالا در پنل فروشندگان.
در صورت بروز تخلفات فوق توسط غرفه دار، در مرحله اول به غرفه دار اخطار داده خواهد شد و در مرحله بعد فعالیت غرفه متوقف خواهد شد.